چاپ دیجیتال ارزان و فوری و ارایه خدمات نمایشگاهی در آذین هنر

Rate this post

مجموعه آذین هنر یکی از معتبرترین مراکز چاپی و تبلیغاتی در تهران می باشد که خدمات چاپی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می نماید. این مرکز، فرایند چاپ و تبلیغات فضای داخلی و خارجی را با مدرن ترین تجهیزات چاپی عرضه می نماید.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از 8 صبح تا 12 شب همه روزه فعال است.

از جمله خدمات چاپ و تبلیغات مجموعه آذین هنر می توان موارد زیر را نام برد:

  • چاپ سازه های نمایشگاهی(استندهای نمایشگاهی، پاپ آپ نمایشگاهی، رول آپ نمایشگاهی، میزکانتر و….)
  • چاپ پلات لمینت(کوتد لمینت)
  • چاپ استیکر و مش(شیشه مغازه، فروشگاه ها، استیکر ماشین و …)
  • چاپ عکس روی فوم برد و تخته شاسی
  • چاپ بک لایت(لایت باکس)
  • چاپ بنر و فلکسی
  • چاپ پوستر، بروشور، کاتالوگ، سربرگ و …
  • چاپ اکوسالونت
  • ….

استفاده از فناوری های نوین چاپی در مجموعه آذین هنر رزولیشن چاپی مناسب را برای دید مخاطبان فراهم می آورد. این مرکز چاپی از خدمات چاپ اکوسالونت بهره می برد که رزولیشن چاپی مناسب را فراهم می آورد و از تکنولوژی های مدرن در این زمینه به حساب می آید.

چاپ سازه های نمایشگاهی در آذین هنر

یکی از ملزومات برگزاری نمایشگاه ها استفاده از سازه نمایشگاهی است. این سازه ها در بیان و انتقال پیام به مخاطبان از طریق اثر چاپی بسیار تاثیرگذار می باشد. چاپ سازه های نمایشگاهی فرایندی خاص و نیازمند به تخصص است که واحدهای معتبر چاپی اقدام به آن می نمایند. آذین هنر نیز خدمات چاپ و تهیه انواع سازه های نمایشگاهی را به صورت تخصصی انجام می دهد.

از جمله سازه های نمایشگاهی مهم می توان به استند های نمایشگاهی نظیر استند پاپ آپ و رول آپ اشاره نمود. چاپ پاپ آپ و رول آپ فرایندی کاملا تخصصی بوده و نیازمند فراهم اوردن رزولیشن چاپی مناسب را دارند، زیرا این نوع چاپ ها برای دید از نزدیک استفاده می شوند. استند پاپ آپ به عنوان بزرگترین سازه نمایشگاهی محسوب شده و فرایند چاپی بایستی به نحوی باشد که بتواند چاپ در ابعاد بزرگ را برای استند فراهم آورد.

چاپ فوم برد و تخته شاسی در آذین هنر

فوم برد و تخته شاسی از محصولات ارزان و سبک برای فرایند چاپی محسوب می شوند. این دو سازه بخوبی برای درج تصاویر و حتی عکس های شخصی بسیار مناسب هستند. به خوبی می توان از چاپ فوم برد و تخته شاسی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی بهره برد.

مجموعه آذین هنر خدمات چاپ فوم برد و تخته شاسی را در رنگ های مختلف و با کیفیت مناسب عرضه می نماید. فرایندهای تکمیلی خدمات چاپی نظیر لمینت کردن فوم برد یا تخته شاسی نیز در این واحد چاپی عرضه می شود.

چاپ پوستر ارزان و با کیفیت

یکی از مهم ترین محصولات چاپی را می توان پوستر دانست. این نوع چاپ در ابعاد مختلف انجام شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. داشتن تصاویر مناسب و متن های متناسب با هدف پوستر از اصولی است که در هنگام طراحی و چاپ پوستر بایستی مورد توجه قرار گیرد. داشتن مشاوران و طراحان زبده در یک واحد چاپی کمک شایانی به متقاضیان کرده تا چاپ را بر اساس اصول و اهداف مورد نظر انجام داد.

مجموعه آذین هنر خدمات چاپ پوستر را در ابعاد مختلف و تیراژ متناسب با سفارش مشتریان با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می نماید.

چاپ پلات لمینت در آذین هنر

فرایند چاپی در پلات لمینت شامل دو مرحله است. در گام نخست بایستی چاپ پلات توسط دستگاه پلاتر انجام شود. سپس در گام دوم بایستی برای پلات تهیه شده از فرایند لمینت کردن استفاده شود. لمینت توسط دستگاه لمینیتور انجام می شود. پلات لمینت به سبب رزولیشن چاپی مناسبی که دارد برای دید از نزدیک استفاده می شود. این در حالی است که بنر برای فضای خارجی استفاده می شود و هیچ گاه کیفیتی برابر را پلات لمینت را نخواهد داشت.

فرایند چاپ پلات لمینت در مجموعه آذین هنر به صورت کاملا تخصصی انجام می شود. امکان چاپ در عرض بالا برای پلات در مجموعه آذین هنر فراهم است. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا از مزایای چاپ پلات لمینت در مجموعه آذین هنر است.

چاپ استیکر و مش

استیکر و مش در تبلیغات عمومی نقش بسزایی دارند. این دو محصول چاپی را شما به مراتب بسیار دیده اید. از تصاویر درج شده بر روی شیشه ها گرفته تا چاپ استیکر و مش بر روی وسایل نقلیه همه از موارد کاربردی این دو محصول چاپی است. اما در چاپ مش برخلاف استیکر، سوراخ هایی بر روی اثر چاپی درج شده است که امکان عبور نور را فراهم می اورد. بنابراین با استفاده از چاپ مش می توان به حفظ نور محیط نیز کمک کرده و امکان تبلیغات موثر را نیز به وجود آورد.

بایستی در نظر بگیرید که استفاده از استیکر و مش برای برند شدن و مطرح شدن امری لازم و ضروری است. انواع مش و استیکر اعم از شیری، شیشه ای و شبرنگ و … در مجموعه آذین هنر انجام می شود. استیکر و مش با کیفیت و با قیمت مناسب را می توانید از مجموعه آذین هنر بخواهید.

برای انتخاب یک واحد چاپی معتبر چه کنیم؟

یک واحد چاپی معتبر بایستی کیفیت بالا و قیمت ارزان و مناسب را برای متقاضیان فراهم اورد. بایستی خدمات چاپی با تجهیزات چاپ مدرن و با کیفیت ارایه شود. از این رو واحدی که تجهیزات به روز تری دارد برای امر چاپ مناسب تر است. واحد چاپی بایستی سفارشات را در سریعترین زمان ممکن عرضه نماید.

اگر به دنبال خدمات چاپی با کیفیت بالا هستید می‌توانید به مرکز آذین هنر مراجعه کنید. این مرکز از آخرین تکنولوژی چاپی برای انواع خدمات چاپی بهره برده  و با قیمت مناسب اقدام به چاپ می‌کند. قابلیت سفارش حضوری و غیر حضوری و به صورت آنلاین در این مرکز فراهم بوده که این امر به مشتریان کمک فراوانی می کند. جهت خدمات چاپی می‌توانید به وب‌سایت آذین هنر مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

 

شماره‌های تماس: ۰۲۱۸۸۵۲۰۷۹۳ ، ۰۲۱۸۸۵۲۴۳۶۸ و ۰۹۱۹۱۷۸۹۳۳۲

آدرس وب سایت :www.azinHonar.ir

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 6 = 2