کاشت ایمپلنت دندان و درمان های دندانپزشکی زیبایی

Rate this post

کاشت ایمپلنت دندان و درمان های دندانپزشکی زیبایی از موارد پر کاربرد جهت رجوع به دندانپزشکان محسوب می شود. موفقیت درمان مستلزم انتخاب یک متخصص مجرب و با دانش روز می باشد.

کاشت ایمپلنت دندان

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از 8 صبح تا 12 شب همه روزه فعال است.

با کاشت ایمپلنت دندان می توان دندان هایی همانند دندان های طبیعی را برای افراد فراهم آورد. حال آن که روش های کاشت می تواند به صورت متفاوت برای بیماران با شرایط مختلف انتخاب شود. کاشت ایمپلنت بدون جراحی را می توان یکی از پیشرفته ترین روش های کاشت دندان برشمرد. در این روش با پانچ کردن لثه و جایگذاری ایمپلنت درون لثه با کاهش درد و خونریزی عملیات کاشت دندان را انجام داد.

روش های پیشین کاشت دندان شامل روش های چند مرحله ای می باشد. به این صورت که ابتدا پایه درون استخوان فک بیمار کاشت شده و سپس با گذر زمان مشخص عملیات ساخت و نصب روکش برای ایمپلنت کاشته شده انجام می شود. این که چه روشی برای بیماران با شرایط مختلف انتخاب شود، بسته به نظر و تشخیص متخصص ایمپلنت است.

درمان های زیبایی توسط دندانپزشک زیبایی

داشتن دندان های زیبا از اهداف رجوع نزد دندانپزشک زیبایی است. روش های درمانی جهت این امر بسیار متنوع بوده و دندانپزشک متناسب با در نظر گرفتن نقص دندانی اقدام به درمان های مختلف می نماید. انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی ایران یا تهران می تواند به عنوان دغدغه ای برای بیماران باشد. بیماران جهت این امر بایستی با توجه به تخصص دندانپزشک و میزان مهارت او اقدام به انتخاب دندانپزشک مناسب خود نمایند. از انواع روش های دندانپزشکی زیبایی می توان موارد زیر را نام برد:

سفید کردن دندان

داشتن دندان های براق و سفید را همه دوست دارند. یکی از درمان های پر مخاطب برای افراد، سفید کردن دندان ها است. در سفید کردن دندان با استفاده از مایع و ژل مخصوص و قرار دادن آن بر روی دندان ها و گرم کردن عملیات سفید کردن دندان ها انجام می شود. حال بکارگیری لیزر در این امر بسیار سودمند بوده و سفید کردن دندان با لیزر باعث عدم آسیب به مینای دندان می شود.

لمینت دندان

لمینت های مورد استفاده برای درمان های دندانپزشکی زیبایی را می توان به صورت لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی انتخاب کرد. لمینت کامپوزیتی دارای قیمت پایین تر بوده و استفاده از آن نیازمند تراش مینای دندان را ندارد. در حالی که لمینت سرامیکی دارای قیمت بالاتری است و البته می تواند زیبایی بیشتری را نیز برای دندانهای فرد فراهم آورد.

ارتودنسی نامریی برای کسانی که از سیم بندی های ارتودنسی ناراضی هستند

یکی از مواردی که بیماران که ارتودنسی می کنند، ناراضی هستند، سیم بندی ارتودنسی و مشکلات ظاهری است که این روش درمانی برای آن ها در طی درمان ایجاد می کند. با پیدایش ارتودنسی نامریی این مشکل حل شده است. در ارتودنسی نامریی با تجهیزات دیجیتال پلاک های شفاف متناسب با ابعاد دندانی افراد ایجاد شده و عملیات ردیف کردن دندان ها با آن انجام می شود. استفاده از این فناوری نیازمند داشتن تجهیزات دیجیتال مناسب توسط واحد دندانپزشکی است.

روکش دندان

درمان روکش دندان به عنوان یک درمان تکمیلی برای درمان های دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. به عنوان مثال دندانی که عصب کشی شده است، حتما نیازمند روکش دندان است. حال توانایی یک واحد دندانپزشکی در ساختن روکش های  سه بعدی با مواد و متریال با کیفیت از برتری های یک واحد دندانپزشکی محسوب می شود. روکش های زیرکونیا و سرامیکی از زیباترین و با کیفیت ترین روکش های دندانی محسوب می شوند که توسط دندانپزشک می تواند عرضه شود. این روکش ها هم درجه استحکام بالایی دارند و هم از زیبایی منحصری به فردی برخوردارند.

طراحی لبخند و اصلاح طرح لبخند

طراحی لبخند متشکل از مجموعه ای درمان های زیبایی دندان است که بایستی با رعایت اصول لبخند زیبا انجام شود. داشتن دندان های ردیف و یک دست، دندان های سفید و درخشان و رعایت تناسب بین اجزاء لبخند از اصول طراحی لبخند زیبا است. به عنوان مثال در هنگام لبخند زدن بایستی خط لثه و تناسب آن ها با دندان ها به خوبی حفظ شده باشد. تنها یک متخصص دندانپزشکی زیبایی مناسب قادر است این امور را به خوبی انجام دهد.

دکتر سعید کریمی دندانپزشک زیبایی و متخصص کاشت ایمپلنت دندان به صورت کاملا تخصصی است که برای درمان های دندانپزشکی از تجهیزات دیجیتال بهره می برد. ایشان از فناوری های لیزر دندان و کد کم به صورت کاملا تخصصی بهره می برد. ارایه مواد و تجهیزات با کیفیت از امتیازات خدمات دندانپزشکی نزد دکتر سعید کریمی است.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ – واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های۰۲۱-۸۸۸۸۸۵۹۰ و ۸۸۸۸۴۵۴۶  تماس حاصل نمایید

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

31 − = 21