اهمیت اقدام پژوهی و گزارش تخصصی – بانک فایل پژوهشی معلمان

Rate this post

اهمیت اقدام پژوهی و گزارش تخصصی – بانک فایل پژوهشی معلمان – واژه های اقدام پژوهی و گزارش تخصصی در واقع پژوهشهای عمل گرایی هستند که در حین عمل و انجام فعالیت های آموزشی مانند تدریس رخ می دهند .

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی آموزش ، تلاش برای یادگیری ، آزمون و سپس تغییر دادن بعضی از روش های معمول کلاسی با هدف ارتقا بخشی به امور پژوهشی انجام می پذیرد.

همانطور که خدمت شما عزیزان عرض شد فایل حاصل آخرین تجربیات مدیران این مجموعه می باشد . در فایل سعی نموده ایم بر اساس آخرین تجربیات و مطالعات خود آنچه را که مد نظرمان بوده است را برای شما بزرگواران تدوین نماییم. امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی دانش پژوهان داشته باشیم. انشالله شما عزیزان با استفاده و بهره گیری از این فایل رضایت لازم را داشته باشید . ضمن اینکه پشتیبانی تلفنی این سایت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پیشنهادات و انتقادات و شکایات شما عزیزان از 8 صبح تا 12 شب همه روزه فعال است.

فرایند اجرای اقدام پژوهی و گزارش تخصصی به قرار زیر انجام می شود.

  1. نگارش برنامه
  2. پیدایش حقیقت
  3. اجرای پژوهش عملی

انواع مختلف اقدام پژوهی و گزارش تخصصی

در نظام آموزشی ما برای مباحث اقدام پژوهی و گزارش تخصصی چهار گروه معرفی شده است :

  • بنیادی
  • کاربردی
  • علمی
  • تولیدی
اهمیت اقدام پژوهی و گزارش تخصصی - بانک فایل پژوهشی معلمان - واژه های اقدام پژوهی و گزارش تخصصی در واقع پژوهشهای عمل گرایی هستند که در حین عمل و انجام فعالیت های آموزشی مانند تدریس رخ می دهند . اقدام پژوهی و گزارش تخصصی آموزش ، تلاش برای یادگیری ، آزمون و سپس تغییر دادن بعضی از روش های معمول کلاسی با هدف ارتقا بخشی به امور پژوهشی انجام می پذیرد. اقدام پژوهی و گزارش تخصصی اهمیت اقدام پژوهی و گزارش تخصصی –  بانک فایل پژوهشی معلمان

اهمیت اقدام پژوهی و گزارش تخصصی – بانک فایل پژوهشی معلمان . اقدام پژوهی و گزارش تخصصی آموزش ، تلاش برای یادگیری ، آزمون و سپس تغییر دادن بعضی از روش های معمول کلاسی با هدف ارتقا بخشی به امور پژوهشی انجام می پذیرد.

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی بنیادی

هدف این نوع پژوهش گسترش علم دانش آموزان و معلمین است . در این نوع اقدام پژوهی و گزارش تخصصی به کاوش مشکلات پرداخته می شود و به دنبال یافتن پاسخ برای سوالاتی هستیم که منجر به افزایش سطح علمی دانش آموزان و آموزگاران می گردد. این نوع اقدام پژوهی و گزارش تخصصی بستر مناسبی را جهت انجام پژوهش های عملی فراهم می نماید .

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی کاربردی

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی کاربردی با هدف کشف راه هایی جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود در محیط کلاس و مدرسه انجام می شود که البته انجام این روش نیاز به معلم پژوهشگر و دقیق دارد.

هدف از اقدام پژوهی و گزارش تخصصی کاربردی حل معضلات ، گرفتن تصمیم ، پیش گویی است .

اقدام پژوهی و گزارش تخصصی علمی

به نوعی از اقدام پژوهی و گزارش تخصصی گفته می شود که هدف آن حل مشکلاتی است که دانش آموزان و معلمان شخصاً با آن برخورد کرده اند و از طریق تحقیق می خواهند مشکلات خود را کاهش دهند .

با توجه به آنچه گفته شد ، بانک فایل پژوهشی معلمان مجموعه کاملی از اقدام پژوهی و گزارش تخصصی مربوط به پست های سازمانی مختلف را فراهم آورده است که معلمان و سایر فرهنگیان با مراجعه به این پایگاه می توانند از فایل های موجود استفاده های لازم را ببرند.

منبع : بانک فایل پژوهشی معلمان

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

7 + 3 =